Crin Antonescu dovedeste ca nu are discernamant

Crin Antonescu, depozitarul a 20% din voturile romanilor, a fost prezent la emisiunea Realitatea Zilei transmisa de postul Realitatea TV

Iata, pe scurt, cateva citate de la Crin Antonescu citire:

probabil ma voi implica in campania lui Mircea Geoana;

– am datoria sa fac ceva cu voturile oamenilor;

– intre mine si Basescu sunt pozitii ireconciliabile, dupa ce acesta a lovit PNL in ultimii ani;

– mi-am dat sema ca pot face ceva cu voturile oamenilor – nu am facut ce se facea de obicei, ci am elaborat un proiect pentru Romania;

– vreau un guvern condus de Iohannis si format din ministri nepatati;

-prin actiunea noastra dorim sa schimbam ceva in mentalitatea politica din Romania;

– interesul meu este sa schimb ceva in politica romaneasca;

– mi s-a propus functia de presedinte al Senatului. Nu am acceptat, dar nici nu pot spune ca am refuzat;

– am incredere in promisiunea publica a lui Geoana;

– nu am prestins ca voturile sunt ale mele, dar nu il intereseaza pe domnui Basescu ce fac cu ele;

– PNL i-a intors de ani de zile spatele lui Traian Basescu;

– Basescu este un sultan mititel care da firmane;

– Basescu continua sa incerce sa cumpere primari la bucata;

– Toti liberalii au dreptul la opinie. Dar votul Biroului Permanent impune o pozitie care daca nu va fi respectata va duce la eliminarea celor vinovati din partid;

– Hrebenciuc nu are nicio legatura in aceasta problema. Hrebenciuc nu a negociat nimic cu mine;

-imi mentin toate lucrurile pe care le-am spus in legatura cu Mircea Geoana (Geoana este un mincinos care promite fara sa ii fie rusine; dumneata i-ai invins pe romani nu cu mine ci cu Traian Basescu, Viorel Hrebenciuc; Geoana ai nenorocit Romania, Geoana inacceptabil ca presedinte pentru ca minte si este tras se sfoara de altii)

– m-am gandit la propuneri de ministri pentru noul Guvern, iar partidul le va propune lui Iohannis;

– in momentul incheierii acordului intre PSD si PNL soarta presedentiei este decisa;

– il sustin pe Geoana pentru ca imi da un guvern;

– nu Iohannis face programul de guvernare;

– UDMR este parte a combinatiei.

Avem cateva concluzii:

Crin Antonescu nu are discernamant blamandu-l pe Mircea Geoana, iar apoi sustinandu-l in turul 2.

 Crin Antonescu nu are discernamant cand spune ca i s-a propus functia de Presedinte al Senatului, nu a acceptat-o, dar nici nu a refuzat-o.

Crin Antonescu minte cand spune ca Viorel Hrebenciuc nu a avut nicio implicarea in negocierea acordului dintre PSD si PNL.

Lasă un răspuns

